A touch of innovation (BIZ)

A touch of innovation

din Seria: LiveBlogging

Iulian Stanciu, CEO, eMAG

  • Oamenii trebuie împinși să experimenteze, să greșească, dar trebuie să învețe dn acest proces.
  • Black Friday este o aliniere de departamente in care trebuie să vinzi într-o zi cât într-o lună cu aceleași resurse.
  • Promovarea se face cu o săptămână înainte, am început-o cu o conferință de presă
  • Am studiat ce vor oamenii să cumpere pentru a ne pregăti pentru zona aceea
  • Cu ajutorul influencerilor am livrat mesajul în piață
  • Este ca o rețetă cu condimente, Tractorul a fost un condiment
  • Doar două bănci pot vinde aur în România: BCR și Piraeus au fost un alt condiment
  • Testați și încercați să faceți lucrurile altfel. Nu uitați să analizați mereu ce a mers și ce nu a mers

Cătălin Năstăsoiu, Ronativ

  • Ca artist te lupți cu estetica urâtului
  • Urâtul este mai frecvent, mai intens, generează mai multă curiozitate, are o viteză extraordinară de penetrare și este greu să te lupți cu el
  • Esteticul frumosului se bate cu esteticul urâtului tot pe terenul audiențelor
  • Frumosul necesită frână, să te oprești, să vezi, să contempli, să intri în armonie
  • când totul este o dezordine atunci armonia devine o rebeliune

Nicolai Tand, La Cantine de Nicolai

  • Meniul scurt este mai confortabil pentru cumpărător
  • Meniul scurt înseamnă rulaj, înseamnă mâncare mereu proaspătă
  • A venit primăvara prea devreme și terasa prea târziu

Angela, Fundația Vodafone

  • Call for Good
  • Secția de terapie intensivă de la Marie Curie dacă nu exista dr. Cătălin Cârstovanu care este un om minunat

Anca Rarău, BCR

  • Este important să greșești, să încerci
  • Directorii au revenit în front-office să vadă ce părere au angajații și clienții despre banca pe care ei o crează

Spune-ti parerea