Justificarea costului este soluția

Spuneam acum ceva timp despre principala provocare în a realiza o Tesla pentru locuințe, ca fiind cea de a realiza un produs nou, inovator, mult mai bun pentru utilizator și mai prietenos cu mediul, dar care să aibă și un preț competitiv, iar Tesla și Elon Musk m-au influențat puternic în găsirea unei strategii spre a depăși această provocare și a face o locuință extraordinară la un preț accesibil.

Compania pe care o apreciez cel mai mult este Apple și cred noi avem foarte multe lucruri utile de învățat pentru a transforma un startup într-o super companie și a ne atinge scopul de a face locuințe pentru oameni sănătoși, fericiți și productivi.

Chiar dacă dupa x ani casa nu este neapărat mai scumpă și uneori costul este chiar mai mic pentru o locuință sustenabilă, trebuie să trecem printr-un cost mai mare al investiției inițiale care are o mare legătură cu calitatea locuinței și lucrurile care o fac diferită și pentru asta Apple ne poate învăța cum să convingem oamenii să plătească mai mult pentru un produs mai de calitate, iar una dintrele strategiciile prezentate în 7 Key Strategies That You Must Learn From Apple’s Marketing este justificarea prin calitate și diferențiere ca fiind soluția pentru un produs mai scump.

O altă provocare la care nu am încă o soluție, este aceea de a fi corect și sincer într-o piață în care inducerea în eroare și chiar minciuna este la cote alarmante. Practic la fiecare pas există alte companii care pretind atingerea anumitelor valori sau respectarea unor cerințe având au un cost multe redus generat de faptul că metodologia de calcul folosită este neadecvată, cum sunt reclamele cu *, dar că în acest caz nu există nici măcar un * sau o explicație.

 

Spune-ti parerea